top of page
foto_Klemen Razinger_Nina rebranding_20.9.2023_preview-1203 copy.jpg
foto_Klemen Razinger_Nina rebranding_20.9.2023_preview-1203 copy.jpg

VIZUALNA IDENTITETA

Profesionalno oblikovana vizualna identiteta, ki jasno izraža tvojo edinstvenost in poskrbi, da tvoja blagovna znamka zaživi v pravi luči – s prilagodljivimi elementi, ki jih lahko sestaviš v paket po svoji meri.

Se ti zdi, da tvoja blagovna znamka ne izraža tistega, kar si v resnici želiš? Morda ponujaš odlično storitev ali izjemen produkt, a tvoja vizualna identiteta tega ne izraža dovolj jasno. Stranke si te ne zapomnijo, ne začutijo zaupanja in se zato težje odločijo za nakup. 

Ne skrbi, lahko je drugače. S profesionalno oblikovano vizualno identiteto, ki jasno izraža tvojo edinstvenost in vključuje samo elemente, ki jih boš tudi zares uporabljal/a , boš izstopal/a in pritegnil/a prave stranke. 
1. Oblikovanje logotipa - 590 
Logotip je prvi stik tvoje blagovne znamke s strankami, zato naj bo jasen, prepričljiv in kar je najpomembneje – naj odraža tisto nekaj, kar dela tvojo blagovno znamko edinstveno in prepoznavno.

Da bo tvoja vizualna podoba res celovita, lahko po želji dodaš tudi poljubne nadgradnje, v osnovno storitev pa je že vključeno:

Odkrijemo edinstveno vrednost in filozofijo tvoje blagovne znamke.​

TVOJ MANIFEST

icons8-thinking-bubble-100.png

2-3 idejni različni idejni koncepti, ki usmerjajo podobo znamke.

IDEJNI KONCEPTI

icons8-idea-100.png

Izbor 2-3 primarnih barv in različne barvne variante logotipa.

OSNOVNE BARVE

icons8-color-100 (2).png

Logotip v različnih oblikah za optimalno berljivost na vseh medijih in ozadjih.

RAZLIČICE LOGA

icons8-responsive-100.png

Navodila za dosledno uporabo logotipa, barv in drugih vizualnih elementov.

VODNIK ZNAMKE

icons8-pdf-100.png
Tvoj logotip je začetek - izberi dodatne elemente glede na svoje potrebe, ter oblikuj paket, ki bo usklajen s tvojo vizualno komunikacijo. Več izbranih elementov prinaša večji popust na celotno naročilo, ki ga ohraniš tudi za vse prihodnje storitve, kot naprimer oblikovanje tiskovin ali grafik za družabna omrežja.
2. Nadgradi vizualno identiteto – sestavi paket po meri
 
icons8-color-100 (1).png

RAZŠIRJENA BARVNA TEORIJA

icons8-photo-100.png

SLOG
FOTOGRAFIJ

icons8-font-100.png

TIPOGRAFSKA SHEMA

icons8-brave-100.png

ILUSTRATIVNI

SLOG

icons8-particle-100.png

GRAFIČNI ELEMENTI

icons8-loading-100 (1).png

ANIMACIJA
LOGOTIPA

icons8-happy-100.png

UNIKATNE 

IKONE

icons8-handwriting-100.png

TVOJ OSEBNI

ROČNI FONT

icons8-pattern-100 (1).png

UNIKATNI

VZOREC

icons8-communication-100.png

TON

KOMUNIKACIJE

icons8-color-100 (1).png

RAZŠIRJENA BARVNA TEORIJA - 90 

Poleg primarnih barv potrebuješ tudi sekundarne barve, ki niso le lepe – nosijo pomen, vzbujajo občutke in pomagajo graditi razpoloženje tvoje blagovne znamke. Zato izberem takšne, ki so usklajene z njenimi vrednotami in osebnostjo. Vključim tudi barvno hierarhijo, ki določa, katere barve so v ospredju in katere v podpori, barvne nianse za večjo globino in vizualno raznolikost ter barvne kontraste, ki poskrbijo za dobro berljivost in učinkovito kombiniranje barv v vseh kontekstih – od spletne strani do tiskovin.

Tako bo tvoja identiteta ostala sveža, a vedno znotraj enotne zgodbe – za večjo pestrost, prilagodljivost in dinamičnost pri oblikovanju.

POPUSTI IN UGODNOSTI

 

Če k oblikovanju logotipa dodaš več elementov vizualne identitete, dobiš večji popust na celoten nakup, ki vključuje tudi morebitne prihodnje storitve, kot so oblikovanje tiskovin ali grafik za družabna omrežja:

 

  • dva dodatna elementa: popust -5%
  • štirje dodatni elementi: popust -10%
  • šest dodatnih elementov: popust -15%
Opomba: Cene veljajo kot nadgradnje ob naročilu oblikovanja logotipa. Če logotip že imaš, se ob naročilu posamezne nadgradnje zaračuna +30 % na osnovno ceno.
foto_Klemen Razinger_Nina rebranding_20.9.2023_preview-1450 copy.jpg
... ali pa izberi preverjeni paket: Vizualna osnova

Za vse, ki na novo ustvarjate svojo blagovno znamko ali si želite temeljite vizualne prenove. Ta paket ti zagotovi vse ključne gradnike celostne vizualne identitete – da boš samozavestno nastopil/a s podobo, ki te zares predstavlja.

DARILO: UNIKATEN VZOREC

CENA PAKETA: 800

NAMESTO 920€

icons8-idea-100.png

OBLIKOVANJE LOGOTIPA

icons8-color-100 (1).png

RAZŠIRJENA BARVNA TEORIJA

icons8-font-100.png

TIPOGRAFSKA SHEMA

icons8-particle-100.png

GRAFIČNI ELEMENTI

icons8-happy-100.png

UNIKATNE IKONE

Naj tvoja blagovna znamka izstopa s pristno zgodbo in vizualno podobo, ki pušča vtis.

Kaj pridobiš s premišljeno podobo podjetja?

 

Boljši stik s pravo ciljno publiko – Jasno definirana vizualna identiteta privlači stranke, ki se poistovetijo s tvojimi vrednotami.

 

Jasnejšo komunikacijo – Skupaj odkrijemo bistvo tvoje znamke, kar omogoča jasnost v poslovanju in lažje sprejemanje odločitev.


Prepoznavnost in izstopanje – Unikatna podoba zagotovi, da te stranke prepoznajo, si te zapomnijo in ločijo od konkurence.


Zaupanje in profesionalnost – Dosledna in usklajena vizualna podoba gradi kredibilnost in ustvarja vtis zanesljivosti.


Lažje in učinkovitejše poslovanje – Določen vizualni sistem poenostavi pripravo materialov in zagotavlja usklajeno prisotnost.

  • What is a logo?
    A logo is a visual representation of your brand. It’s a symbol, mark, or wordmark that encapsulates your brand’s essence and is easily recognizable.
  • What makes a good logo?
    A good logo is simple, memorable, versatile, and relevant to your brand. It should effectively convey your brand’s personality and be scalable across various platforms.
  • What is brand identity?
    Brand identity encompasses the visual elements of your brand, including the logo, color palette, typography, and design guidelines. It’s a consistent visual representation that distinguishes your brand.
  • How to create a strong brand identity?
    A strong brand identity involves defining your brand's values, mission, personality, and visual elements like logo and color palette. Consistency across all touchpoints is key to building a strong identity.
  • How to choose the right brand colors?
    Brand colors should align with your brand's personality and resonate with your target audience. Consider the psychology of colors and how they communicate your brand's message.
Pogosta vprašanja
foto_Klemen-Razinger_Nina-rebranding_20.9.2023_preview-1168.jpg
"... Nina zares obvlada svoje delo. In zdaj razumem, kaj pomenijo dobro postavljene osnove za kasnejšo nadgradnjo ..."

Romana Janežič, Pika na R

Nisi prepričan/a?
Uvodni brezplačni posvet

Neobvezujoč spoznavni posvet za morebitna vprašanja, razumevanje potreb in usmeritev pri izbiri storitev.

bottom of page